Saturday, March 19, 2011

Laupäev - 19.03

Uskumatu päev!
Lõpuks ometi on päev, kui ma ei pea koolis olema. Ausalt öeldes on eelmine lause siiski väär, kuna ma käisin täna koolis - käisin VHK-s katsetel. Küllaltki huvitav kogemus oli... Uskumatu, need katsed ja kõik on siiski nii-nii tähtsad. Nendest sõltub väga-väga palju. Katsed algasid kell 11 ja kestsid 13-ni. Ma lõpetasin enda töö kümme minutit enne aega, kuna ma ei tahtnud enda tööd järjekordselt üle vaadata ning uppuda inimmassi, kui nad kõik korraga lõpetavad...
Peale seda üritust ma tulin koju ning tahtsin täna midagi huvitavat teha. Kas tegu on kuuseisuga või muu sellisega - ei tea. Suhtlesin sõpradega msn-is ning ootasin, et ehk üks sõps tuleb veel levisse... Kuid kahjuks ei tulnud. Aga me vennaga siiski tegutsesime - vaatasime netist, et mis filme täna kinodes näidatakse. Tänane valik polnud eriti erapooletu, kuna ma tahtsin vaadata midagi naljakat ning lugesin/kuulsin selle filmi kohta väga head tagasisidet. Filmi nimi oli "Libaabikaasa". Täpselt nii - kaks venda läksid koos vaatama romantilist komöödiat! Üldse ei kahetse, kuna jube hea film oli... Tegemist oli väga hea filmiga - naljakas ja mõtleva paneva mõttega. Ma pole küll mingi filmikriitik, aga ühtegi halba sõna ei ütle selle kohta. Nii, nüüd on reklaami sellele filmile tehtud küll.
Täna on mul mingi sisemine sügelemine, mida sügada ei saa!!! Mingi üüratu suhtlemis vajadus on!! Aga mitte kõigiga..  
Kell 19.30 ning ta ikka pole veel msnis...

No comments:

Post a Comment