Tuesday, March 15, 2011

Teisipäev - 15.03

Täna oli koolis huvitav päev. Koolipäev algas ühiskonnaõpetuse topelttunniga. Ühiskonnaõpetuses sain ma teada kontrolltööhinde milleks oli viis.
Peale seda võttis minuga ühendust õpetaja Luuk, kes soovitas mul osavõtta Eesti Noorte Foorumi noortekonverentsist.
Koju jõudes ma mõtlesin, et registreerin end sellele üritusele, sest tegu on siiski üldhariva konverentsiga... Kui läksin www.eestinoortefoorum.com leheküljele, siis ma sain sõna otseses mõttes "koppad", kuna registreerimine oli lõppenud ning minu osavõtt sellel üritusel on nüüd välistatud. Korra ma suutsin isegi "kettasse minna", kuna see oleks olnud väga kasulik konverents enne ühiskonnaõpetuse olümpiaadi lõppvooru ning muidu lahe vaheldus rutiinsele koolipäevale. Kuid egas midagi - hakkan nüüd tegelema koduste ülesannetega, sest homme on siiski koolipäev.

No comments:

Post a Comment