Thursday, March 17, 2011

Neljapäev - 17.03

Järjekordne päev, mis erines teistest.
Päev algas vene keele tunniga - JEII!? Tuli õppida pähe üks lugu, millega ma hakkama ei saanud. Kuid õpetaja siiski pakkus minu lauldud loo eest kolme, aga ma ei soovinud seda ning kolme sisse ei pandud;) Peale seda tuli kehalise kasvatuse tund, mida ma õnneks "invaliidi" saatuse tõttu ei pidanud kaasa tegema, ning selle tunni ma veetsin hoopis raamatukogus. Seal tegin matemaatika koduseid ülesandeid ning suhtlesin msnis..

Peale seda, tuli tänasepäeva lemmiktund KEEMIA. Esimest korda elus oli see reaalselt mu lemmik tund. Ma ootasin sellest tunnist midagi rohkemat, kuna mulle lubati, et minu hinne ei jää neljaks ning seda veel muudetakse!!:D Kuid siiski minu veerandihindeks jäi 4 ning ma ei kaotanud midagi. Õpetaja oli täna isegi minu poolt: "ma pidin lollile maapoisile panema parema veerandihinde, kuna ta on kiiresti arenenud" -JUHHEII-

Säherdune oli minu tänane koolipäev. Jõudsin koju alles 17.30 ning olen küllaltki väsinud, arvatavasti enne õppima asumist magan natukene ja siis valmistun homseks päevaks - 2011. aasta III veerandi viimane päev.

No comments:

Post a Comment